20 Aralık 2015 Pazar

Amy Engel - Devrimin Kızı


Hepinize merhaba! :)

Üzülerek itiraf ediyorum ki instagram dünyasına atıldığımdan beri blogumu biraz ihmal etmeye başladım. İnstagram paylaşım açısından daha pratik ve cazip olsa da blogum ilk göz ağrım, vazgeçebileceğimi sanmıyorum. Bu yüzden de hemen "Devrimin Kızı" yorumuma başlıyorum.

"Ben Ivy westfall. Kurucunun kızı. 

Nükleer bir savaş sonrası hayatta kalan az sayıdaki insandan biriydim. 16 yaşında kendimi bir güç savaşının ortasında buldum. Annemin katilinin oğluyla evlenmeye zorlandım. Görevim o kadar da zor değildi. Devrime öncülük edebilmem için kocamı öldürüp ailemin yönetimi ele geçirmesini sağlamalıydım, o kadar… 

Ben Ivy Westfall. Artık sistemin kurbanı değilim. Görevim artık eskisinden daha zor. İnandığım şeyler uğruna, her şeyimi kaybetme pahasına savaşacağım… 

İsmim Ivy Westfall. Ben Devrimin Kızı'yım."

İlk kitabımız "Kurucunun Kızı"nda Ivy, öldürmesi gereken Bishop'a aşık olup görevini yerine getiremeyeceğini anlayınca kendini ihbar etmiş ve çitin dışına sürülmüştü. "Devrimin Kızı" da Ivy'nin dışardaki yaşamını anlatıyor.  Ivy yeni yaşamına adapte olmaya çalışırken Ash ve Caleb ile tanışıyor. Bir süre sonra ise yolları Bishop ile kesişiyor. İpucu vermemek adına nasıl anlatacağımı bilemedim ama merakınız uyandıysa okuyup neler olacağını görün derim :)

Yorumuma gelecek olursak; kitaba dahil olan Ash ve Caleb karakterlerini çok sevimli buldum. Güzel bir dostluk profili çizilmesi açısından hoş olmuş. Bunun haricinde kitap beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. İlk 100 sayfayı fazlasıyla sıkıcı buldum. Neyseki sonra Bishop romana dahil oldu fakat bu defa Ivy'nin gereksiz tripleri başladı. Bir süre nefret-sevgi ilişkisiyle kitabı okudum anlayacağınız. Sonradan olaylar gelişmeye başlayınca ilgim uyandı tabi ve kitabın geri kalanı bir solukta bitti. 

Sonuç olarak kitabı kapattığımda "Güzel bir seriydi" diyebildim :) Yazar tam tadında bırakmış bence. Okumanızı tavsiye ediyorum.

Keyifli okumalar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder