12 Eylül 2015 Cumartesi

Becca Fitzpatrick - Fısıltı ( Hush Hush #1 )



Merhaba! :)

Yıllardır adını ve hakkındaki beğenileri duyduğum fakat bir türlü okumaya fırsat bulamadığım bir seriye başladım: "Hush Hush". Şimdilik elimde ilk 2 kitabı var, bugün sizlere anlatacağım serinin ilk kitabı olan "Fısıltı".
Kitabımızın tanıtım yazısı şu şekilde:

"Kovulmuş bir meleğe âşık olmak...

"Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum... Biri hariç. Yeni öğrenci... Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu...

Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu."

Nora bir süre önce babasını kaybetmiş, annesiyle yaşayan bir lise öğrencisidir. Bir gün biyoloji dersinde sınıfın esrarengiz çocuğu Patch ile eşleşir. Patch ile aralarında karşı konulmaz bir çekim vardır. Nora, Patch'in tavırları sebebiyle ders hocasından defalarca partnerini değiştirmesini istese de teklifi her zaman reddedilir. Zaman geçtikçe Nora, Patch ile istemeden yakınlaşmaya başlar. Bu ona hem çekici hem ürkütücü gelmektedir. Çünkü Patch'in açıklayamadığı karanlık bir tarafı olduğuna inanmaktadır ve bu karanlık tarafı ne olursa olsun ortaya çıkaracaktır.

Öncelikle okuduğum ilk "melek" içerikli kitaptı. Araştırma yaptığımda bu tarzda yazılmış bir çok kitap olduğunu gördüm. Neredeyse bir kitap türü haline gelmiş diyebilirim. Beğendin mi derseniz kesinlikle evet derim fakat anlatım ve romandaki karakterler itibariyle biraz daha genç grubuna hitap eden bir kitap. 15-20 yaş grubu aralığındakilerin bayıla bayıla okuduğuna eminim :)

Kitabı okurken bir hayli eğlendim. Yazarın samimi üslubu hoşuma gitti. Özellikle Nora'nın yakın arkadaşı Vee'ye bayıldım ( keşke başka bir isim konulsaymış, itiraf ediyorum ilk okuyuşumda bir isim olduğunu anlamayıp bağlaç olan "ve" sanıp o şekilde okudum :/ ). Tabiki esas oğlanımız Patch mükemmel şekilde tasvir edilmiş, tam hayalleri süsleyecek erkek: Gizemli, çekici ve aşkı için her şeyi göze alan :)

Su gibi akan, benim için "çerezlik" tabir ettiğim kitaplardan biriydi. Keyifli bir anlatımı ve ilk defa okuduğum bir tür olduğu için hoşuma giden bir konusu var. Bu kitabı ilk çıktığı zamanlarda yani bir 5 sene önce okusaydım yaş itibariyle kitabın sıkı bir hayranı olurdum sanırım :) Serinin devamında ne olacak merak ediyorum.

Keyifli okumalar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder