5 Mart 2015 Perşembe

Stephen King - Mahşer



Ufak bir aradan sonra yine Stephen'ımın kitaplarına geri döndüm. Bu çok meşhur fakat okumadığım kitabı derslerim yoğunlaşmadan okuyayım dedim. Okuyup bitirdim ve hemen yorumlarımı paylaşıyorum.

Stephen King kitaplarında genelde arka kapakta pek açıklama olmuyor bu yüzden konuyu ben size özet geçiyorum :)

Kaptan Trips adı verilen ve bağışıklığı olmayan çoğu insanı ölüme sürükleyen bir salgın hastalık sonrası hayatta kalan insanlar rüyalar aracılığıyla belirli noktalarda birleşir. Birleştikleri nokta iyi ve kötünün noktasıdır. Bir kısım insan Randall Flagg çevresinde toplanırken bir grup insan Abigail ana çevresinde toplanır. Birbirlerine tehdit oluşturan bu iki grup arasında bir savaş başlayacaktır.

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ben kitabın tam versiyonunu değil, kısaltılmış versiyonunu okudum. Ama buna rağmen başlarda feci derecede sıkıldım. Bunun sebebi ise kitapta çok fazla karakter olması. İlk 150 sayfa sadece karakter tanıtımlarıyla geçiyor diyebilirim. Kitabı okumaya 2 gün ara verdiğimde kim kimdi unutup baş sayfaları karıştırmak zorunda kaldım. Fakat karakter tanıtımları bitince kitap oldukça keyifli bir hal alıyor. Zaten bir süre sonra nolacak diye merak edip kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Kısaltılmış versiyonunu okumamdan ötürü belki de bazı noktaların havada kaldığını düşünüyorum. Buna rağmen oldukça güzel bir kitap. "Mahşer" de Stephen King koleksiyonum arasında yerini buldu :) 

Keyifli okumalar

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder