13 Şubat 2015 Cuma

Wulf Dorn - Psikiyatrist



Polisiye/ psikolojik gerilim türü kitapların hayranı olan bir insan olarak Wulf Dorn'un adını çok duyduğum "psikiyatrist" romanını nihayet alıp okuma fırsatı buldum. Açıkçası alıp okumakta bu kadar geç kaldığım için üzüldüm. Çünkü kitabı kelimenin tam anlamıyla "tek solukta" okudum. 
Kitabın arka kapağına göz atacak olursak:

"Kimseye inanma

Kendine bile güvenme

Gerçeği arama
Gerçek seni bulacak

O GELDİĞİNDE, BENİ KORUYACAĞINA SÖZ VER!

Şiddet mağduru bir kadın hasta, psikiyatrist Ellen Rothun kâbusu haline gelir: Kara Adam tarafından izlendiğini iddia eden hasta, gizemli biçimde, iz bırakmadan ortadan kaybolur. Şimdi kendi hayatını da hastasınınkini de tehlikeye atan korkunç bir oyunun ortasındaki Dr Ellen Roth için hiç kimseye güvenemediği umutsuz bir savaş başlamıştır. Şeytani bir yapbozun parçalarını bir araya getirmeye çalışmaktan başka çaresi kalmayan genç psikiyatrist, korku, şiddet ve paranoyadan oluşan bu labirentte çıkış yolunu bulabilecek midir?"


Psikiyatristimiz Ellen, erkek arkadaşı Chris'in tatile gitmesiyle onun bölümündeki hastaların sorumluluğunu üstleniyor ve bu sırada oldukça gizemli bir hastayla tanışıyor. Bu gizemli hasta söyledikleriyle Ellen'ın aklını karıştırıyor. Ellen bir gün gelip hastasını bulamayınca da kendini gerilim ve gizem yüklü bir oyunun içinde buluyor. 

Kitabın sonuna kadar kafamdan en az 3 senaryo uydurdum ve kitap sonunda hepsi bir güzel elimde patladı, oldukça şaşırdım :) Psikiyatrist sizi olay örgüsünün içine sürükleyip üzerinde düşünmenize fırsat verecek bir kitap. Polisiye severler kaçırmasın derim:) 

Keyifli okumalar

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder